Spokojenost zákazníků na prvním místě

Takto a podobně by měla znít motta a hesla všech obchodníků, živnostníků, řemeslníků a obchodních řetězců. Pro svého klienta by měli udělat první poslední, protože jeho reakce a jeho spokojenost je pro ně tou nejlepší odměnou, reklamou a pochvalou. Takže píše-li leták Tesco , že má zrovna levnější kyselky a výborné saláty, zvýhodněná balení kuřecích nožek či levná kvalitní vína, měla by to být pravda a nemělo by být jen pár kusů v regálech pro první zákazníky.

Chytrému napověz

Leták Tesco se tváří jako by byl sestaven podle hesla Chytrému napověz, hloupého trkni. Servíruje vám vše až pod nos. To kdyby vám náhodou něco vypadlo z hlavy. Nákup s touhle nápovědou v ruce je úplná hračka, tak na nic nečekejte a jeďte!

Spokojenost zákazníků na prvním místě
5 (100%)1